Dag 4 Ter Aar - Bodegraven - Reisverslag uit Vrijhoeven, Nederland van Frans Groot - WaarBenJij.nu Dag 4 Ter Aar - Bodegraven - Reisverslag uit Vrijhoeven, Nederland van Frans Groot - WaarBenJij.nu

Dag 4 Ter Aar - Bodegraven

Blijf op de hoogte en volg Frans

16 April 2015 | Nederland, Vrijhoeven

Het verhaal van een pelgrim gaat vaak over ontberingen en teleurstelling. Vandaag was voor mij een zo'n dag. Vrolijk op pad na de heerlijke fles Hollandse wijn van de avond ervoor (zie foto). Onderweg was tot 2 keer toe de weg versperd door wegwerkers en werkers aan een fietstunneltje te Reeuwijk. Zo te zien kon ik er als wandelaar makkelijk langs, maar de opzichter van de firma Heijmans zei tot mijn ontsteltenis: "Het kan wel, maar het mag niet!" Dat leverde mij 10 kilometer extra op. Boycotten die firma! Aangekomen bij mijn eindbestemming De Reeuwijkse Hout bleek deze camping een jaar geleden overgenomen door Landal Greenparcs en men bouwde er nu huisjes op die deze zomer open gaan. Voor mij was er geen plaats. Boycotten die firma! Mijn batterij van de telefoon was leeg, dus kon niet meer zoeken naar een alternatief. Een Amsterdamse filosoof zei eens: "Elk nadeel heeft zijn voordeel." Een vriendelijke dame wees me als enig alternatief dichtbij, het Tulip Inn hotel. Weer 3 km lopen. Ik zit daar nu (veel te duur) op een kamer met heerlijk bed, een bad, douche en TV. Heb lekker gegeten en ga morgen naar het paradijs, maar dat horen jullie morgen.

http://www.ramblr.com/web/mymap/trip/74546/99384/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 15153

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 31 Augustus 2015

Onderweg naar Santiago

Landen bezocht: