Dag 13 Heusden - Drunen - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Frans Groot - WaarBenJij.nu Dag 13 Heusden - Drunen - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Frans Groot - WaarBenJij.nu

Dag 13 Heusden - Drunen

Blijf op de hoogte en volg Frans

25 April 2015 | Nederland, Drunen

Zit nu op camping "De schaapskooi" in Drunen. Totaal andere mensen als op mijn voorgaande verblijfplaatsen. Onderweg kwam ik een bordje tegen dat mij al de hele dag bezighoudt. Daarop stond: "Eendenkooi: "Aanpalingen toegestaan vanuit het midden van de eendenkooi." Ik begrijp hier werkelijk niets van, temeer daar in die eendenkooi helemaal geen eenden zaten, maar een aantal ganzen die luidruchtig de eendenkooi hadden gekraakt. Of waren de ganzen aan het aanpalen, want dan deden ze niets wat daar verboden was. Voor mij een volkomen raadsel. Verder liep ik een tijdlang over de Zeedijk. Zo midden in Brabant is dat vreemd, maar het was tot 1492 de dijk die Brabant tegen de Noordzee moest beschermen. Toen de Elisabethstormvloied plaatsvond, waardoor de Biesbosch ontstond, is de functie van deze dijk verdwenen, maar voor de wandelaar is ie prachtig

Tags: Heusden, Drunen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 15150

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 31 Augustus 2015

Onderweg naar Santiago

Landen bezocht: