Dag 36 Reims - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van Frans Groot - WaarBenJij.nu Dag 36 Reims - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van Frans Groot - WaarBenJij.nu

Dag 36 Reims

Blijf op de hoogte en volg Frans

26 Juni 2015 | Frankrijk, Reims

Vandaag rust genomen. Dat heb je af en toe nodig en dan is Reims een prima stad. Ben naar het museum "Des Beaux Arts" geweest. Zeer de moeite waard. In de wasserette een wasje gedraaid en lekker geluncht. Verder alles opnieuw in gereedheid gebracht om morgen te vertrekken naar het volgende doel Vezelay. Ik stel mij nu maar doelen, want ik weet niet zeker of ik dit jaar in Compostella geraak. Door het verlies van een maand kom ik waarschijnlijk pas in oktober aan en dan is het al weer later licht en vroeger donker zodat de tijd dat je kunt lopen korter wordt. Bovendien is de reis toch duurder dan ik had verwacht. Maar ik doe rustig aan en voel geen stress dat het dit jaar niet lukt. We zien wel. Eigenlijk is het een lange vakantie met leuke ontmoetingen. Getuige de foto van deze dag. Mijn Belgische medereizigers op dit moment René uit Genk en Jacques uit Antwerpen voor de kathedraal van Reims.

  • 27 Juni 2015 - 15:53

    Caminofrans:

    Test

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 15146

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 31 Augustus 2015

Onderweg naar Santiago

Landen bezocht: