Dag 6 Haastrecht - Ottoland - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Frans Groot - WaarBenJij.nu Dag 6 Haastrecht - Ottoland - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Frans Groot - WaarBenJij.nu

Dag 6 Haastrecht - Ottoland

Blijf op de hoogte en volg Frans

18 April 2015 | Nederland, Nieuw-Vennep

Ik was niet zo bekend met de streek waarin ik nu rondloop, maar ik kan jullie verzekeren dat het hier prachtig is. Zulke dorpjes als Vlist (genoemd naar het gelijknamige riviertje) zijn beeldschoon. Ook Schoonhoven mag er zijn. Ik had gepland om op de camping bij de jachthaven te gaan staan, maar ook deze camping was gesloten wegens renovatiewerkzaamheden. Eigenlijk was het een geluk bij een ongeluk, want naast de camping was de jaarlijkse kermis al druk doende hun geluidsapparatuur uit te testen. Al onze Nederlandse volkszangers kwamen voorbij en langgerekte kreten als winnen,winnen......winnuuuuuuuhhhhh werden luid uitgetest. Mijn telefoon meldde de dichtstbijzijnde camping in Ottoland (10 km verderop). Dan daar maar heen, het kermisrumoer zal zover wel niet reiken. Dus vandaag de eerste van de grote rivieren bereikt. De Lek in Schoonhoven moet met een betaalde pont worden overgestoken. Voor elk vervoermiddel (wandelaar, fiets, brommer, motor en auto) is een ander tarief. De conductrice van de pont twijfelde nog even onder welk tarief ik naar de overkant mocht, wandelaar, fietser (twee wielen) of misschien dacht ze ook aan paard en wagen. Het werd toch wandelaar. Zestig cent was de schade.

http://www.ramblr.com/web/mymap/trip/74546/100819/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 15186

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 31 Augustus 2015

Onderweg naar Santiago

Landen bezocht: