Dag 15 Drunen - Haaren - Reisverslag uit Haaren, Nederland van Frans Groot - WaarBenJij.nu Dag 15 Drunen - Haaren - Reisverslag uit Haaren, Nederland van Frans Groot - WaarBenJij.nu

Dag 15 Drunen - Haaren

Blijf op de hoogte en volg Frans

27 April 2015 | Nederland, Haaren

Een van de dingen die belangrijk zijn om zo'n tocht te ondernemen is om uit de dagelijkse sleur te komen. In Amsterdam wordt koningsdag uitgebreid gevierd met heel veel mensen, optredende volkszangers, heel veel drukte, rommelmarkten all over the place, heel veel drank. Dat is in Brabant totaal anders. Af en toe een een uitgestoken vlag, dat was het. Alleen in Helvoirt zette men de bloemetjes buiten. Voor het plaatselijke cafe en kerk werd een speurtocht met de fiets voor de jeugd georganiseerd. Dat was het. Verder geen festiviteiten waargenomen. 's Avonds in Koffie en theeschenkerij De Noenes wilde ik graag dit verslag maken. Maar werd constant aan de praat gehouden door een 82 jarige dorpsbewoner die zijn hele medisch dossier aan mij openbaarde. Hij had twee nieuwe heupgewrichten, trombose in zijn been, in het ziekenhuis waren zijn zenuwen beschadigd door een verkeerd uitgevoerde ruggenprik, hij had artrose in zijn armen waar hij prednison prikken voor kreeg, bovendien had hij last van staar en tot overmaat van ramp had hij ook nog een klapvoet. Wat ben ik toch super gezond.

  • 28 April 2015 - 01:49

    Caminofrans:

    Hoi pelgrim Frans,
    je hept een lekker pad voor de boeg, je gaat helemaal tot en met de spaanse grens en dan westwaarts!
    potjandorie, je maakt me wel jaloers ( van ons vrouw mag ik niet meer dan 1000 km lopen, tenminste als me dat lukt :-) ) Er staad je nog veul moois te wachte ! :-)
    Gegroet,
    Bom Caminho
    Caminofrans

  • 28 April 2015 - 16:47

    Frans:

    Ik heb geen vrouw waarvan dat niet mag. Vandaar probeer ik hem helemaal te lopen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 15180

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 31 Augustus 2015

Onderweg naar Santiago

Landen bezocht: