Dag 2 Amsterdamse bos - De Kwakel - Reisverslag uit De Kwakel, Nederland van Frans Groot - WaarBenJij.nu Dag 2 Amsterdamse bos - De Kwakel - Reisverslag uit De Kwakel, Nederland van Frans Groot - WaarBenJij.nu

Dag 2 Amsterdamse bos - De Kwakel

Blijf op de hoogte en volg Frans

14 April 2015 | Nederland, De Kwakel

In de Schinkelpolder tussen Bovenkerk en Aalsmeer zijn paarden in overvloedige mate aanwezig. Ik telde er wel 300 (wat moet je anders als je de hele dag niks anders doet dan de ene voor de andere voet zetten) die in weien, maneges en paardenstallen die de godganselijke dag vlak boven hun hoofd elke 3 minuten een vliegtuig zien en horen. Om horendol van te worden. Dat was vandaag voor mij ook wel een onplezierig dingetje. Verder staat het hier vol met kassen, waar bloemen groeien die via de Aalsmeerse bloemenveiling naar de hele wereld worden gezonden. Ook natuurlijk met een vliegtuig, maar dat horen die bloemen dan weer niet. Ik werd gastvrij ontvangen door Poldersport De Kwakel een soort survival uitspanning, maar dan op een boerse manier. Heel veel survival dingen staan hier op de boerderij. Gelukkig hoef ik niet in de touwen te hangen, de survivalbaan over of in een reuzenrad een sloot oversteken. Ik ben bezig met mijn eigen survivaltocht!

http://www.ramblr.com/web/mymap/trip/74546/98701/

  • 14 April 2015 - 20:34

    Mary:

    Hoi Frans loop je vanaf huis? Ik dacht dat het pad ergens bij Maastricht begon? Hoeveel km loop je ongeveer per dag?Je begint in ieder geval met goed weer. Zet m op hè,de paden op de lanen in!!! :)

    Groet van Cor en mij

  • 15 April 2015 - 09:51

    Anne (ex Buuf:):

    Hoi Frans, leuk om je verhalen te lezen! Geniet van je geweldige reis!! veel liefs!

  • 20 April 2015 - 17:02

    Frans:

    Ja Mary ik ben van huis vertrokken. Pelgrimspad loopt van Amsterdam naar Visé. Ik loop per dag ongeveer 20 km. Groet aan Cor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 15165

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 31 Augustus 2015

Onderweg naar Santiago

Landen bezocht: