Dag 9 Woudrichem - Brakel - Reisverslag uit Brakel, Nederland van Frans Groot - WaarBenJij.nu Dag 9 Woudrichem - Brakel - Reisverslag uit Brakel, Nederland van Frans Groot - WaarBenJij.nu

Dag 9 Woudrichem - Brakel

Blijf op de hoogte en volg Frans

21 April 2015 | Nederland, Brakel

Van alle Oudhollandse plaatsjes, die ik de laatste dagen heb gezien vind ik Woudrichem wel de mooiste. Hier heb je een 18de/19de decor voor een mooie speelfilm. Na de Lek, Boven Merwede, Afgedamde Maas en de Waal ben ik nu beland in de Bommelerwaard. Het enige verschil met de Alblasserwaard is dat hier heel weinig wilgen groeien, zal wel aan de structuur van de grond liggen. Deze streken zijn dun bezaaid wat campings betreft, dus je moet uitkijken dat je op tijd een slaapplaats hebt. Op internet had ik Minicamping: "Logies ontbijt Brakel" gevonden. De eigenaresse was nogal verbaasd toen ik aanbelde. Het bleek dat ze pas 1 mei openging. Maar ik mocht blijven, want ik was haar allereerste campinggast. Ze had al 10 jaar een B&B maar wilde er nu ook een camping bij. Ik was dus haar proefkonijn. Ze was een beetje zenuwachtig, maar ik werd helemaal in de watten gelegd. Prima plek mensen. By the way: mijn dochter is vandaag jarig! Hoera. Vandaag viert ze haar eigen feestje, maar morgen zien we elkaar en gaan we wat gezelligs doen. Ik kom daarom even vanuit Brakel over naar Amsterdam. Kan ik gelijk rotzooi die ik te veel heb meegenomen wegbrengen en dingen die ik mis weer meenemen. Zo snijdt het mes aan twee kanten. Dus even een time out!

http://www.ramblr.com/web/mymap/trip/74546/102027/

  • 24 April 2015 - 21:42

    Anne:

    Lieve Sanne en Frans, gefeliciteerd!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 15164

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 31 Augustus 2015

Onderweg naar Santiago

Landen bezocht: