Dag 10 + 11 Brakel - Amsterdam - Brakel - Reisverslag uit Brakel, Nederland van Frans Groot - WaarBenJij.nu Dag 10 + 11 Brakel - Amsterdam - Brakel - Reisverslag uit Brakel, Nederland van Frans Groot - WaarBenJij.nu

Dag 10 + 11 Brakel - Amsterdam - Brakel

Blijf op de hoogte en volg Frans

23 April 2015 | Nederland, Brakel

Je hebt een kind en dat kind is jarig, dan zet je je doel eventjes opzij en gaat die heugelijke dag met haar vieren. Afgesproken in Amsterdam, zo kon ik ook overbodige ballast wegbrengen en vergeten dingen weer meenemen. Samen 's middags naar het Alard Pierson museum waar we o.a. het Popupmuseum van DWDD bezochten. Erg leuk. De mooiste afdeling was die van Nico Dijkshoorn. Mooie kunstwerken met prachtige gedichtjes erbij. Het is ook leuk dat mijn kind dezelfde dingen leuk vindt als ik en de dingen die ik verschrikkelijk vind zij die ook links laat liggen. 's Avonds heerlijk gegeten bij Hostaria in de 2e Egelantiersdwarstraat 9. Een charmant klein zaakje waar nog door echte Italianen wordt gekookt in een open keuken, waar iedereen zich op heeft. Prachtig om te zien en er wordt top gekookt. Waarschijnlijk staat dat ook in een Amerikaanse reisgids want er waren naar verhouding nogal wat Amerikanen, die van nature nogal aanwezig waren. Morgen gaan we weer op pad!

Tags: Brakel, Amsterdam