Dag 33 Aubigny-Le Pothee - Lalobbe - Reisverslag uit Lalobbe, Frankrijk van Frans Groot - WaarBenJij.nu Dag 33 Aubigny-Le Pothee - Lalobbe - Reisverslag uit Lalobbe, Frankrijk van Frans Groot - WaarBenJij.nu

Dag 33 Aubigny-Le Pothee - Lalobbe

Blijf op de hoogte en volg Frans

22 Juni 2015 | Frankrijk, Lalobbe

Regen, regen en nog eens regen! Zo kan ik deze dag wel omschrijven. Na een goed ontbijt in de regen vertrokken. Al snel had ik al problemen met de bewegwijzering. Of liever gezegd het ontbreken ervan. Op de gok verder gelopen en dat pakte gelukkig goed uit. Echter in het bos wat volgde ging het helemaal fout. Kort gezegd door het ontbreken van routestickers en een slechte omschrijving verdwaalde ik in het woud. Tot overmaat van ramp viel ik in een diepe kuil of een hol van een of ander beest. Het was dermate diep dat ik er niet zomaar uit kon klimmen. Ik heb nog een keer "au secours!" geroepen, maar ik was de enige mens in dit bos dus dat bood geen soelaas. In de kuil de rugzak afgedaan en uit de kuil gegooid. Toen met alle kracht die ik had (en dat was meer dan ik verwachtte) uit de kuil geklommen. In de verte hoorde ik vrachtwagens rijden, dus op dat geluid ben ik afgegaan. Uiteindelijk bereikte ik de snelweg. Door de regen waren mijn routebeschrijving en kaartjes onleesbaar geworden en verworden tot een soort pap. Ik heb toen ten lange leste mijn Tom Tom op mijn mobiel aangezet en zo bij mijn nieuwe slaapadres gekomen. Geen foto's vandaag alleen eentje hoe ik er uit zag toen ik aankwam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 15183

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 31 Augustus 2015

Onderweg naar Santiago

Landen bezocht: